آموزش هنر

آموزش هنر

آموزش هنر

آموزش هنر

نکات آرایش صورت

نکات آرایش صورت
گونه گذاری با حرکات ورزشی
نکات آرایش صورت
نکات آرایش صورت
ورزش گونه‌ها:
برای انجام ورزش گونه، ابتدا باید یک انگشت را داخل دهان گذشته و آن‌ را به مدت پنج ثانیه با قدرت تمام بمکید به حدی که عضلات گونه کاملا سفت و منقبض شوند. پس از پنج ثانیه عضلات صورت و گونه‌ها را شل و دوباره حرکت را تکرار کنید. لازم است این حرکت، حداقل روزی یک نوبت و هر مرتبه ۱۵ بار انجام شود. انجام این حرکت ورزشی به سفت شدن عضلات گونه‌ها کمک می‌کند و باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی بیشتر و بهتر صورت می‌‌شود. به این ترتیب، بعد از مدتی‌ گونه‌ها سرخ‌تر و صورت پرتر می‌‌شود.
ورزش عضلات صورت:
حرکت بعدی به این صورت است که ابتدا لب‌ها را به حالت فوت کردن در آورده و سعی‌ شود که لب‌ها و عضلات کناری‌شان کاملا سفت نگه داشته شود. سپس لب‌ها را از این حالت به حالت خنده در آورده و پنج ثانیه در این وضعیت بماند. ۱۵ مرتبه این کار تکرار شود. در طول انجام این حرکت ممکن است، خستگی‌ و ضعف عضلات صورت احساس شود که کاملا طبیعی است.
حرکت آخر:
حرکت آخر این است که انگشت اشاره و میانی هر دست را روی گونه‌های همان سمت گذشته و به آرامی گونه‌ها را به صورت دایره‌ای ماساژ دهید. این ماساژ به تحریک عضلات گونها و ضخیم تر شدن بافت آنها کمک می‌‌کند و به این ترتیب، صورت پس از مدتی‌ گونه‌ها پرتر از سابق به نظر می‌رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.